Mitt lov

Oj, det har verkligen varit härligt!

Lördag: CinemAfrica - frulle! Bäst!
Söndag: Shopping!
Måndag: Bowling med kära Jessica! + Disas födelsedag och biljetter till Alice hämtades av Disa!
Tisdag: Tvätta, lugn och härlig dag.
Onsdag: Bowling med Särimner, JAG VANN! (Usch vad jag låter ego nu..)
Torsdag: Träffade Sara, åh så kul, tiden bara flög iväg, måste göras igen och det SNART!
Fredag: Mera shopping och Alice - midnattsbion!
Lördag: "Överraskningsfest" för och hos Disa!
Söndag: Kollat på semesterförslag och drömt mig bort, promenerat och pluggat = DUKTIG IDA!
Måndag: PLUGGA!!

Plus att jag har börjat ta tillbaka kontakten med en kär vän från långt tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0