Say Hi to my new Life


Igår när jag gick och la mig vid kvart i ett tänkte jag vara duktig och vända tillbaka lite på dygnet, men nej nej. Jag valde att streama Röda Mattan till Oscars och titta på två avsnitt av Cougar Town och självklart läsa lite i Sofis Mode innan jag somnade, klockan hann bli efter 4 och jag gäspar nu när jag tänker på det.

Jag gick upp vid halv 12 och när klockan slog 12 hade jag bestämt mig, klätt på mig, stoppat ipod-hörlurarna i öronen med härlig musik och jag började gå. Lite drygt en timma senare var jag hemma igen, hade märkt att det inte ver rätt dag att ta den tjocka dunjackan när man ska gå ut och gå. Men jag hade varit duktig.

Jag har dessutom gjort klart en uppgift i naturen som jag inte hade lämnat in och en fotouppgift, det går lite långsamt men snart är jag klar med allt.

Från och med nu börjar min nyttiga tid, säg hej till den för den är här för att stanna ett tag!

Kram


Bara för att jag känner för det får ni se en underbart charmig bild på mig nu! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0