Sportlov utan sport

Ja, mitt lov innehåller inte så mycket sport förutom vanlig träning och bowling, jag älskar verkligen att bowla! :O :D
I lördags var jag på CinemAfrica, så sjukt bra filmer!!! :D
Efter filmfrukosten eller som de kallade den frullen så letade jag kläder.
I söndags åkte jag till Farsta och shoppade, så nu kan jag slänga 3 par jeans! :D
I måndags bowlade jag med min-kära-vän-sedan-en-lång-tid-tillbaka Jessi!! Jag har alltid kul med den här tjejen!! Vi bowlade bredvid Reuben Sallmander som spelar den onde grannen från En Ängels Tålamod, han är ju bara för cool!!
Igår spenderade jag hela dagen i tvättstugan och avslutade dagen med fika hos mormor.
Idag ska jag gå en promenad snart och ikväll är det bowling som gäller igen! Wohoo!! :D

Kram

Kommentarer
Postat av: malin

JAG VILL GÄRNA BOWLA JAG OCKSÅ! pratade om det senast igår men ingen var taggad :C säg till om du har lust!!!! (om jag inte är så konstig att du inte kommer ihåg mig... men jag bor granne med din far :OOOOOOO)

2010-03-03 @ 17:21:25
URL: http://chimaka.blogg.se/
Postat av: Anonym

ps jag såg ängeln gabriel från en ängels tålamod på bion i............. måndags :s

2010-03-07 @ 19:24:46
URL: http://chimaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0