Baka baka liten kaka

Ja det har jag gjort idag. Idag gjorde jag små mini-chokladbiskvier, de står i kylen för att smörkrämen ska stelna och sen ska de doppas i chokladen men jag funderar på om jag ska göra det imorgon istället. :p
Igår gjorde jag en massa maränger till min kära kusin som fyllt 13 år, hon börjar bli så stor, jag minns när jag skulle fylla 13 år. Det känns som en evighet sen men samtidigt inte, men det var ett antal år sedan.
Nu är det istället min lilla söta kusin som växer upp, kommer in i tonåren, hon med.

I torsdags (som sagt) bakade jag ju även en kladdkaka med valnötter och den var god efter att jag tagit bort den brända toppen. :P

Min nästa vecka är lugn när det gäller dagtid men varje kväll har jag något på schemat, jag kan ju säga att efter  det här skolåret är sommaren mer efterlängtad än någonsin! Helt ärligt, jag tror inte att jag längtat efter ett sommarlov mer än jag gör nu.


Jag, Emma och 13åringen Amanda! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0