I won't turn my life around because I like it upside down

Idag hade jag tänkt att jag skulle ta upp någon viktig fråga, men jag glömde vad det var jag ville ta upp.
Så istället kan ni få en lägesuppdatering.

Jag har:
- Varit på väg att bli sjuk.
- Blivit friskare.
- Sökt fler sommarjobb.
- Varit på praktiken till klockan 23, snacka om att jag hade ont i fötterna sen.
- Varit ute i skogen och grillat med resten av svinen! :D
- Fotat för Vendelsö Scoutkår.
- Gett upp hoppet om matten.
- Utbildat mig till instruktör i HLR (Hjärt- och Lungräddning).

Nu ska jag:
- Plugga matte, försöker fast att det är totalt omöjligt nu.
- Baka chokladbiskvier med Martina.
- Ta mig ut till Jenny för en tjejkväll.

Imorgon ska jag:
- Plugga matte.
- Städa scoutlokalen.
- Redigera bilder.

Söndag ska jag:
- Åka och se när kossorna släpps ut på grönbete! FOTA! :D
- Dansa afrikansk dans!
- Plugga matte.

Måndag:
- Praktik!
- Scouter!

Tisdag:
- Nationella i matte b.
- Fota på Ellies vårkonsert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0