Beauty in the World

Någonting slog mig idag. Det gäller rädslor. Jag har länge varit mörkrädd och jag har inte riktigt kommit över det än, men snart kanske. Jag är även lite rädd för höjder men jag har kommit på att jag skulle vilja prova på klättring, kanske just av den anledningen att jag vill komma över min höjdrädsla?
Är det bara jag som också tycker att det är läskigt när man dyker i en bassäng och så kommer man till det djupet när man får lock för öronen? Jag har i alla fall bestämt mig för att jag vill ta dykarcertifikat, jag vill lära mig dyka!
Det jag vill säga med det hela är att jag ska nog försöka övervinna mina rädslor istället för att försöka stå ut med dem, för vi lever ju bara en gång och då är det väl dumt att hindra sig själv från att göra vissa saker bara för att man är rädd?

För att den är så fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0